Re: Externí klávesnice "jako z notasu"

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Únor 23 10:41:44 CET 2022

No ale klavesnica "jako z notasu" bude vzdy tazsie pouzitelna ako
plnohodnotna plnorozmerova, predpokladam, ze ak niekto chce ausgerechnet
taku, tak je s tymito obmedzeniami uzrozumeny.

Skor som myslel na to, ze tieto neznackove klavesnice mavaju muchy typu ze
bezdrot sa zasekava, zeru baterky, apod.

wek