neco jako domaci vodarna

AZe aze na seznam.cz
Středa Únor 23 08:15:54 CET 2022

Dík za rozšíření obzoru. Expanzku se 2 vývody proti sobě jsem opravdu ještě neviděl a asi bych jí dal přednost před jednovývodovou.
aze

From: Dodo Racek
Sent: Wednesday, February 23, 2022 7:51 AM
To: HW-news
Subject: Re: neco jako domaci vodarna

Dnes nepisem z mobilu, lahsie sa mi hlada

2 opravy mojich tvrdeni:

1. Priechodzie su hlavne lezate
Oprava:

Nie je to pravda, Robia sa lezate aj stojate

https://kdgarden.sk/cerpacia-technika/118-tlakova-nadoba-aquapress-vav-100.html
dolu priruba s 1" vyvodom, hore vyvod tiez 1", na linke je aj obrazok detail horneho vyvodu

Nejake technicke listy su napr. tu (Aquapress)

https://www.mirad.sk/files/magazine/138_3291_TECHNICK%C3%89%20LISTY%20AQUASYSTEM_1.pdf

VA - nepriechodzie expanzky s vakom

VAV - vertikalne priechodzie zasobniky s vakom

VAO - horizontalne priechodzie zasobniky s vakom

2. tlak vzduchu tlakovej nadoby bez vody: Obycajne 0.2 bar nad horny vypinaci tlak pri tlakovych spinacoch cerpadiel

- to je blbost (hanbim sa), voda by tam nikdy nebola
Oprava:

pre optimálnu prevádzku je potrebné nastaviť naplnený tlak v nádrži vypustením alebo nahustením vzduchu na hodnotu 0,2 bar pod spínacím - spodným tlakom čerpadla.

Viac asi nema zmysel doplnat.

Dodo

ut 22. 2. 2022 o 23:09 Dodo Racek <dodoracek na gmail.com> napísal(a):

  Pozrite si pozorne napr obrazok

  https://kdgarden.sk/cerpacia-technika/248-gumeny-vak-epdm-pre-100-l-a-150-l-tlakovu-nadobu.html#product-tabs

  Vlavo je velky otvor na prirubu a vpravo cca v osi vaku  maly otvor na opacnu stranu.

  A popis k produktu dolu

  "Druhé pripojenie na vrchu tlakovej nádoby"    "ano"

  Dodo

  Dňa ut 22. 2. 2022, 22:52 AZE <aze na seznam.cz> napísal(a):

    Mam prakticky stejne, 80l, i nahradni vak a prirubu. Vak se pomoci ni a asi 8 sroubu M8 priskripne za zesileny okraj. Na prirube je kus trubky s 1” vnejsim zavitem, dalsi by se tam nevesel. Ale mozna existuji priruby se 2 vyvody, jeden by asi mel kus trubky zasahujici dovnitr. V zadne nabidce, kdyz jsem hledal nahradni dily (vak a prirubu, kdyz prorezivela) jsem to nevidel.
    aze