OT: neco jako domaci vodarna

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Únor 22 21:48:54 CET 2022

Vyberal som podla obrazka, nie podla typu.

Vlavo je priruba s jednou stranou vaku, vpravo v osi expanzky je
zablendovany vystup a vzduchovy ventil na dofukovanie je vpravo hore.

Nepriechodzie mavaju vzduchovy ventil v osi nadoby, obycajne pod plastovym
krytom. Napriklad takto
https://www.pumpa.eu/sk/pumpa-blue-line-pjm-100l-domace-vodarne-s-nadobou-pwb/

Obrazky a popisy sa casto nezhoduju.
Napr.
https://www.pumpa.eu/sk/dukla-vak-pre-aquamat-100-150l-aq-150l-pumpa-vak-priechodna-sm100-sm80-smh80/

Je vak podla obrazku nepriechodzi a v popise je priechodzi...

Cielom bola informacia, ze existuju priechodzie tlakove nadoby na pitnu
vodu, kde netreba riesit to, ze voda zostane stat dlho a namnozia sa
potvorky...lebo pri beznom pouzivani to nie je "slepa odbocka", ale
"prechodne zhrubnutie rurky".

Detaily su v produktovych katalogich vyrobcov, alebo "u odbornikov" v
lokalnom obchode s podobnym tovarom.

Dodo

Dňa ut 22. 2. 2022, 20:45 Petr Simek <psimek na jcu.cz> napísal(a):