Re: pohybový senzor v židli

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Únor 22 20:30:56 CET 2022

a ja zase svoji mel. je to vec v ktere travim min. 1/3 denni doby.
ostatni meli treba i stejnou firemni, ale zadne prohozeni nehrozilo.
kazdej si svoji zidly poznal a nikdy by ji nemenil. proste je nastavena
a nasazena na jejich zadek.
a co ted s tim ? je to vubec povolene, aby to nekde bylo jinak ?
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín