Re: pohybový senzor v židli

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Úterý Únor 22 20:09:29 CET 2022

Vy si v práci měníte židle? Ten bazmek nekoupí pod 500 Kč, takže to
stálo hodně peněz a asi to má nějaký účel. Sledovat kvalitu židlí nebo
opotřebení koleček to asi nebude.

Ono když to vypadá jako hruška, má to barvu jako hruška a chutná to jako
hruška, tak to asi atomová ponorka nebude, ne?

Z manažerského pohledu je to prostě bomba věc. Lidsky je to bez
jakékoliv konzultace se zaměstnanci špína.

K té výměně baterií. Když si vedení pozve do firmy forenziky, tak ti
taky přijedou klidně ve dvě v noci, do pěti stáhnou data z počítačů a
ráno nikdo nic nepozná. Takže sledovat provoz asi nepomůže.

Standa