RE: [OT] hodnocení obchodu

Zdenek zdej na atlas.cz
Úterý Únor 22 18:37:47 CET 2022

Na různých fórech se lze dočíst, že zaplacené DPH na Ali není zárukou
bezproblémového vyřízení. Někde doporučují zvolit Standard shipping nebo
Combined delivery. Jinak se občas ozve ČP se snahou o zastupování v celním
řízení.
Ona je Česká pošta dost vynalézavá. Ten mail o nutnosti proclení zásilky
posílá i v případě zásilek odeslaných z EU, například z německých e-shopů.
Zboží pak dorazí i bez součinnosti adresáta, ale někdo se třeba nechá
nachytat.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of AZe
Sent: Tuesday, February 22, 2022 4:27 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] hodnocení obchodu

Hm, já jsem nakupoval u číňana, kde bylo "Price includes VAT" a cena za
shipping a jedno dne došel email s textem " Vážený zákazníku, očekáváme
příchod Vaší zásilky ze zahraničí do ČR s číslem ....... Proběhne u ní celní

řízení, ve kterém Vás můžeme zastoupit."
A později jiný s přílohou s titulkem "Poplatkový lístek"..... Tak bych se na

to moc nespoléhal.
Ale ty levné asi nestíhají. Ale zrovna u levné flršky bych se na kvalitu
nespoléhal a radši ji koupil někde u nás se zárukou.
aze