Re: pohybový senzor v židli

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Úterý Únor 22 18:07:49 CET 2022

Zdravim,
tak to je teda sila ...
jako napada mne, ze se to vyhodnocuje spise mimo pracovni dobu, jako nezavisly okruh pro zabezpecovacku,
jestli se po nocich nahodou treba nepari.

v jedne firme jsme meli v podhledech ruchove mikrofony a pod kobercem krokove senzory.
(bylo toho vice dalsich, kazdy typ na zvlast okruh a vlastni sbernici)
jenomze to byl bankovy sektor.

v jine firme (sic kap, ale mam podezreni, ze ten manazirek byl socan, navic cerny a frantik)
sedel 'sef' naproti vchodu od vytahu. jsem i rikal, ze si sam dobrovolne zvolil takove blbe misto.
nj, az do momentu, kdyz mel s jednym z kolegu nejaky konflik stretu nazoru (odmitl delat nejakou totalni kravinu).
kolega okamzite dostal na talir, kdy prisel do prace, kdy odesel, kolikrat byl kourit, kolik casu ztravil na obede,
nebo v kuchynce (tam se chodilo taky kolem neho)... atd.
vypadal jako nevinatko, usmevavy, kamaratsky a ochotne se poustici do rozhovoru ... ale to sjme pak uz ale vedeli, co je vlastne zac.

ale tezko ric, k cemu to vlastne je. osobne bych je tam klidne nechal, jenom vymenoval nabite baterie a vybite a sledoval, kdo je prijde vymenit.

:)

  Sam