Re: [OT] hodnocení obchodu

Josef Zeman jozem na volny.cz
Úterý Únor 22 17:49:04 CET 2022

Zdravím

Od změny v celním řízení jsem v Číně nakupoval víckrát věci citelně převyšující limit. I na první pohled fyzicky "podezřelé". Například asi pětikilová velká bedna. Vše s VAT included a ani jednou žádný problém. Tu bednu dovezl přepravce (už nevím který) až domů. Malé balíčky jsem kupodivu nemusel vyzvedávat na poště. Pošťák je přivezl. Prostě zatím samá pozitiva a sociální jistoty ...

Zeman