Re: pohybový senzor v židli

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Únor 22 16:42:21 CET 2022

Odbory určitě fungují...
Na vojně jsme donašeče a špicly řešili pytlem přes hlavu ( spacák  )  a
rozumnou nakládačkou.
Bylo to účinné.
Tím samozřejmě nenabádám nikoho k násilí, ale někdy je to  správná a
nejrychlejší cesta.

Nedavno jsem načapal kluka , odhadem tak 10-12 let, jak vykrádá schránky.
Měl na to takové dráty na konci zahnuté.
Nevěděl o mě, seděl jsem v autě. Byl překvapenej víc než já. Dostal
takovejch pár facek, že jsem měl strach, jestli jsem mu něco neudělal.
Ještě jsem si ho vyfotil na telefon.
No a pak jsem měl strach, kdy si pro mě kdo přijde.

Nikdo nepřišel, ale už se neztrácejí zásilky... :-)