RE: pohybový senzor v židli

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Úterý Únor 22 16:23:53 CET 2022

Já jsem si jistý, že to zařízení posílá data do Avastu a ten data prodává přes tu svou společnost spolu s dalšími vyšpiclovanými daty.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindroush
Sent: Tuesday, February 22, 2022 4:20 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: pohybový senzor v židli

Chtelo by to vzit do prace nejaky aktivni dite nebo psa a dat mu vsecky ty bazmeky do batuzku ;-) K poskozeni niceho nedojde, takze kapitalista zadnou legalni paku mit nebude a bude mit data nahovno.

Jinak to podle vseho nelze legalne provadet, viz zde https://www.epravo.cz/top/clanky/monitoring-a-sledovani-zamestnancu-112902.html

Vychytrale reseni by mohlo byti podat trestni oznameni na neznameho pachtele, s tim, ze na pracovisti bylo nalezeno nezname sledovaci zarizeni a ze se nejspise jedna o cinskou prumyslovou spionaz ;-) J.

Jindroush <jindroush na seznam.cz>