mech: knizka pro Kindle ctena na PC + preklad guglem ? (fusion360)

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pondělí Únor 21 08:00:24 CET 2022

Zkuste pouzit DeepL - na 5000 slov neobo kolik je to I zdarma - o dost lepsi
prekladac nez stejda Google.
Jinak normalne se da mezi formaty slusne konvertovat napriklad pres calibre.
Ale tezko rict muzou tam byt pozapinane ochrany pak je to problematicke.
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of ajtservis
Sent: Monday, February 21, 2022 7:37 AM
To: hw konfera <hw-list na list.hw.cz>
Subject: mech: knizka pro Kindle ctena na PC + preklad guglem ? (fusion360)

hezky den.
nasel jsem, ze uz se dokonce tisknou knizky pro fusion360. protoze pouze
videa mi absolutne nevyhovuji, koupil bych si radeji knihu. ALE jako ne
anglicky vybaveny, bych i rad treba pdf verzi kde si to co neprelouskam, rad
prelozil guglem.
nasel jsem knihu, co ma verzi pro ctecku Kindle.
pujde cist na pc + kopirovat obsah do gugl prekladace ?
diky za info.
tomik.
kniha zde:
https://www.amazon.com/Autodesk-Fusion-360-Beginners-Intermediate/dp/B09MBJH
LLQ/ref=sr_1_1?crid=1WJG5QDLT9OP&keywords=Autodesk+Fusion+360%3A+A+Power+Gui
de+for+Beginners+and+Intermediate+Users&qid=1645424445&s=books&sprefix=autod
esk+fusion+360+a+power+guide+for+beginners+and+intermediate+users%2Cstripboo
ks-intl-ship%2C142&sr=1-1

--
AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65