Re: HDMI - uživatelské rozlišení, výstup bitmapových grafických dat

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Únor 20 22:03:20 CET 2022

Zkusím. Děkuji.

Mezitím mi poslal pan Baranka vzorek vyexportovaného EPS.
A u něho to funguje ještě jinak.

Já obsah těch jeho EPS v prohlížeči IrfanView nevidím. Ani normální ani
mirrorovaný. Jen černý obdélník.
Ale když je proženu Ghostscriptem do BMP, tak je jejich obsah v pořádku.

Když to vyexportuju já, tak normální verzi v tom samém IrfanView vidím.
A po konverzi do BMP funguje.
Ale mirrorovaný obrázek v EPS nevidím, i po konverzi je tam prázdný
obdélník.

PL