cez tarif pro solary ma nekdo zkusenost

Halen halen na seznam.cz
Neděle Únor 20 20:40:32 CET 2022

Největší problém je podle mého pravě v BMS a managementu vybíjení a
nabíjení - proudy. Proto bych osobně do samo-domo stavěných baterií
nešel, i když vycházejí levněji.

Nehledě na případnou pojistnou událost, kdy pojišťovna pak je dosti
neoblomná. V tomhle případě je komerční řešení podle mě lepší.

Honza