Visual studio - win programy CLR

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Únor 20 15:44:44 CET 2022

Tohle je program s GUI v designeru, ale kromě zmíněných CPP a H má jen
PRO a UI.
xyz je v mém případě zjevně mainwindow.
ui_mainwindow.h neobsahuje.

Poznámka k pobavení: Cílem programu bylo porovnat počet číslic v
desetinném tvaru pí s celkovým počtem číslic ve všech možných zlomcích
do 10 číslic, jeslti existují nějaké, které má smysl se naučit místo
3,1415... a zlomky opravdu nijak oslnivé výhody nepředvedly:-)

PH