krimpovaci a nasouvaci kontakt /durinka na pin 1x1mm ?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Únor 20 15:02:09 CET 2022

Normálně po indicku ne?
Pasujou na ně tyhle "piny":
https://www.gme.cz/konpc-spk-pi-product-38628

Možnosti zpracování jsou

- buď nandat do těch určených dutinek:
https://www.gme.cz/konektor-konpc-spk-1
nacpat do jednoho konektoru a zaslintat soplovým lepidlem. (Čínské
propojovací kabely chodí rovnou nacvakané na barevném drátu.

- nebo se vyndají samotné nožičky z konektoru:
https://www.gme.cz/oboustranny-kolik-ds1022-1x10ruf11-b
nacvakáš na ně dutinky a uděláš si plošňák s dírkama s rotečí 3,5mm a
zapájíš do plošňáku. Tím to dostane potřebnou rozteč a pevnost.