cez tarif pro solary ma nekdo zkusenost

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Neděle Únor 20 14:23:35 CET 2022

Zdravim,
   koukal jsem na ten tarif, má někdo reálné zkušenosti.
Když to shrnu je tam poplatek 199Kč měsíčně. Což je 2388 Kč, které
potřebuji získat zpět,
aby se to vyplatilo... Tomu rozumím a teď to co mě reálně zajímá.

Když dodávám do sítě energii co si chci vzít je tam distribuční poplatek
a nebo ne?
Když si ji beru zpět tak tam poplatek je to jsem doufám pochopil správně.

A teď ten největší problém počítadlo té virtuální energie se vynuluje
při ročním zúčtování, což je
pro elektrárnu co řeším kolem října. No takže to co jsem nevybral do
října prostě propadne.

A otázka zní. Účtuje to ČEZ tak, že prostě po celé období od října do
října prostě ČEZ vše sečte a vyúčtuje
rozdíl a nebo pokud tam nemám nic uloženo tak mám smůlu a nemůžu nic
brát. Pokud by to
tak bylo tak by to bylo od ČEZu absolutně geniální protože od řijná do
dubna do zásoby nic nevyrobím
a jedu za jejich těžké prachy a to co vyrobím v létě mi krásně v říjnu
propadne no to by byla úžasná bomba.

Stále doufám, že to dělá tak, že to sečte až nakonci října a udělá
rozdíl, ale rád bych znal pravdu někoho
kdo to reálně může potvrdit....

Díky
   Zdeněk Aster