PIC16F15323 timer clock source

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Únor 19 21:03:35 CET 2022

Ahoj,

když už se tady řeší ty hodiny, tak jsem chtěl dokončit jeden odložený
projekt. Na starých PICech (dejme tomu PIC16F628) bylo možné použít
krystal pro Timer1. To bylo výhodné, že člověk použil interní oscilátor
pro běh procesoru "rychle a nepřesně" a krystal z digitálek (32 786Hz)
pro "pomalu a přesně".

Teď jsem hledal tuhle možnost na PIC16F15323 a nějak se mi nedaří. Chápu
to správně, že si musím buď použít jeden krystal pro celý procesor, nebo
si venku poskládat invertor a do procesoru si pustit až hotový obdélník?

Díky