sw/hw: pouziti pc jako nahradu za USB flashdisk ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Únor 19 18:06:31 CET 2022

delam test vyrobku/pcb, kde je xx mericich bodu a ty potrebuju po
ulozeni hned zkontrolovat, pojmenovat a zatridit do slozky v PC. idealne
i nacist nastaveni/konfigurace  oscila.  preci jen nekdy single shot
nevyjde idealne atd. takze treba opakuju. a tohle proste pres vytahovaci
USB nejde, to je spousta "motohodin" a drbani naprd.
kdyby to ale nebylo jednoduse realizovatelne, tak nereknu, ale tento
vysledek je proste hruza.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65