sw/hw: pouziti pc jako nahradu za USB flashdisk ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Únor 19 17:53:01 CET 2022

Já mám baterkového Hanteka. Ukládání obrazovky na USB občas používám,
hlavně z dokumentačních důvodů.
Uloží to duplicitně do BMP a GIF, což je asi trochu zbytečné.
Ano, ta operace uložení chvilku trvá. Ale okamžik toho uložení je hned
po stisku, takže pak už mě ta dodatečná sekunda tak nebolí.
Možná jsem nenáročný zákazník, ale nikdy jsem neměl pocit, že by mě to
nějak zásadně omezovalo.
Jen by to spouštění zápisu mohlo být jednodušší a tedy rychlejší, ne
přes několik úrovní ovládání.

PL