OT Re: Hodiny Elektrocas

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Únor 19 11:51:44 CET 2022

No jak jsem psal pred chvili do te rovnice keca jeste ten vliv popudu od
stoupaciho kola.

Dle meho nejlepsi varianta (urcite to uz nekdo vymyslel) by bylo
eliminovat popud - tedy stoupaci kolo by nevytvarelo zadne sily na
kyvadlo - vyslo by i jednodussi a delalo by jen vlastni delici pomer. A
doplnovani energie bych delal elektromagneticky civkou dole pod
kyvadlem...to by umoznovalo presne davkovani energie a udrzovani rozkyvu
kyvadla.

RV