Hodiny Elektrocas

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Únor 19 11:43:29 CET 2022

Hodinarina je pomerne obsahly obor zahrnujici od teoreticke fyziky az po
truhlarinu ;-)

Problem oscilatoru pouzivanych v hodinach je samostatna kapitola...jde o
to, ze prestoze by to bylo zadouci tak realne kyvadlo v hodinach neni to
idealni, ze ktereho cloveka zkousi ve skole...vzdy se bojuje s tim
minimalizovat vliv tzv. popudu (to co eliminuje odpory prostredi
zpusobujici normalne postupne zastaveni)...proto je cilem co nejmensi
rozkyv a nejmensi popud.

do nejakeho porovnavani s vesmirem bych se asi nepoustel...to je asi
spis zalezitost metrologicka...tedy co je vlastne cilem mereni

RV