Hodiny Elektrocas

balu balu na k-net.fr
Sobota Únor 19 10:26:22 CET 2022

Hned ako ich dostanem k sebe domov budu vybavene vsetkymi potrebnymi
senzormi. Ako som spominal, rad by som, ako vikendovy projekt, naviazal
pendlovky na atomove hodiny. Jeden zo sposobov je teplota, aj ked
konkretne HH-3 maju asi velmi maly teplotny koeficient koli invarovemu
kyvadlu.

Vidim tu potencial na rozsiahle samostudium a experimentovanie :-)