sw/hw: pouziti pc jako nahradu za USB flashdisk ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Únor 18 21:25:12 CET 2022

A to opravdu funguje jako mass-storage, nezávisle na zařízení, do
kterého to strkám?
Tedy žádná emulace pomocí nějakého driveru, ať už by se v PC spustil
třeba rovnou z té "flashky" ?
Pokud ano, tak by to bylo skvělé.
Ale pořád se mi tomu nějak nechce věřit.

PL