sw/hw: pouziti pc jako nahradu za USB flashdisk ?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Únor 18 20:43:14 CET 2022

Bych se možná podíval na wifi sd karty. Tedy dát kartu do USB čtečky a
tu do osciloskopu a na wifi si k tomu připojit to PC a vykrádat si obsah.
https://thedroidguy.com/6-best-wifi-sd-cards-in-2019-1096952

A když se na to téma podíváš důkladněji, tak některou z nich šlo
hacknout a běžel na ní linux.
https://hackaday.com/2013/08/12/hacking-transcend-wifi-sd-cards/