sw/hw: pouziti pc jako nahradu za USB flashdisk ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Únor 18 19:12:52 CET 2022

A jde to vůbec?
Přes to USB dané zařízení k tomu disku přistupuje na úrovni sektorů,
nikoli na úrovni souborů.
Takže podle mě byste na tom PC musel vytvořit nějaký soubor jako
"kontejner", který by simuloval tu fyzickou flashku.

PL