OT Krcma v nedelu (bolo Re: Hodiny Elektrocas)

balu balu na k-net.fr
Pátek Únor 18 14:22:10 CET 2022

takze prevadzka je riadne otvorena, kuchyna do 21:00, vycap do 22:00. Po
odberovom mieste uz nie su stopy. Mozeme mat aj stol so zasuvkou, aj ked
len jednofazovou.

V suvislosti s hokejom v nedelu organizuju aj ranajky, mozeme dojst uz o
piatej rano :-)

Tesim sa na stretnutie. V nedelu, o 18:00 na obvyklom mieste. Aktualne
podmienky pre vstup si treba pozret tak o 17:30.

b.