Mikroelektronika NECTO Studio

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Únor 17 19:44:40 CET 2022

Ahoj,

chci se zeptat už delší dobu. Čistě náhodou, používáte někdo NECTO Studio od Mikroelektroniky? Já používám ty původní kompilátory pro PIC, PIC24 a PIC32. A další nadstavby. Oni tyto kompilátory už ale nevylepšují a vlastně posledních 10 let na ně téměř nesáhli. Před časem přišli s NECTO Studio a novými kompilátory, ovšem mají nějakou velmi podivnou strategii a filozofii vývoje. Proto jsem chtěl prodiskutovat, co si o tom myslí ostatní. Pokud tu tedy náhodou je někdo, kdo to používá. Čemuž moc nevěřím, protože to vypadá, že to nepoužívá ani moc lidí ve světě, natož v ČR. Tomu se také nedivím, protože jako mezi námi, co předváděli posledních 10 let, to nebudí moc důvěru.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem