W5100S-EVB-Pico a Ethernet

Zapletal Martin - SOTEZA soteza na soteza.cz
Čtvrtek Únor 17 07:44:46 CET 2022

jsem to poslal soukromně, omlouvám se...

osciloskop nemám, pro svou práci jej vůbec nepotřebuji. Předpokládám, že
když je to jedna deska, tak chybu zapojení nepřípouštím. Proto bych také
rád věděl, jestli tato deska někomu funguje, jestli ji někdo používá.
Objednal jsem druhou, ale pokud ani ta nepojede, skončí v šuplíku a
najdu jiné řešení.

MZ