Hodiny Elektrocas

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Únor 16 22:01:00 CET 2022

Ale prd.

Tu nejde o nejaku trapnu periodu, ale o najdenie tych najjemnejsich
nepresnosti, prachu a zatuhnuteho maziva.

(Nevymyslel som si to uplne - v suvislosti s tym 50Hz vlaknom som videl
clanok, kde borci hladali korelaciu medzi odchylkami frekvencie siete a
pocasim, z merani z niekolkych rokov, prave skrz spektralnu analyzu).

wek