Hodiny Elektrocas

balu balu na k-net.fr
Středa Únor 16 21:20:40 CET 2022

> Preferujem zapis -1200 ppm (aj ked hodinari ho nepouzivaju). To si po niekolkorocnych pokusoch s RTC uz viem predstavit.
>
> Den ma asi 0.1Ms takze 1ppm je prave tych 0.1s/den.

ppm sa z nejakeho zahadneho dovodu v metrologii nemoze pouzivat.Vsade je
uvadzane uV/V, us/s a podobne. Na skoleni v meteorologickom ustave v
Karlovej Vsi (ako to niekto nazval) nam to obuchavali o hlavu. Kedze
teraz pracujem v sekcii elektrickej metrologie musim dodrziavat
konvencie :-)

> Pche.
>
> Prava vyzva je naviazat vodikovy maser na pendlovky.
>
> wek

no fyzici si kupili najdrahsie atomove hodiny, ale keby si videl ako to
maju zakablovane, tak si myslim, ze naviazat maser na pendlovky nebude
az tak zlozite. Minimalne kvalita a stabilita signalu z obidvoch bude
podobna :-)