W5100S-EVB-Pico a Ethernet

Zapletal Martin - SOTEZA soteza na soteza.cz
Středa Únor 16 15:33:38 CET 2022

Zdravím.

Pro jednu zakázkovou úpravu jsem potřeboval připojit nějaká data do
LAN(chtěl jsem si to ulehčit). Sehnal jsem si modul od WizNetu který
obsahuje Raspberry Pico s W5100S. OK. Nainstaloval jsem Arduino IDE,
všechny potřebné podpory, deklarovanou knihovnu Ethernet a otevřel
vzorový příklad třeba ChatServer. Nastavil IP adresy dle mých požadavků,
doplnil inicializaci nCS (Ethernet.init(17); // W5100S-EVB-Pico),
zkompiloval a nahrál do Pico(třeba dle tohoto postupu:
https://maker.wiznet.io/2021/11/29/w5100s-evb-pico-with-the-arduino-ide/).
A ať dělám co dělám, vždy dostanu hlášku "shield was not found. Sorry,
can't run without hardware. :(". Prolezl jsem fóra od Arduino i celý
internet, ale už od rána v tom sedím a nic. Nevíte proč to nenajde
hardware, který není možné připojit blbě když je integrován na desce?
Všude se odkazují na dlouhé a blbé dráty. To tady odpadá.

Dík MZ