Re: Problémy s DLL a LIB ve VS2017

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Únor 15 17:35:16 CET 2022

No on ten #if pro win32 bude artefakt z dávné doby, teď se to buildí jen
v 64b a mnou používané DLL je 64b, takže momentálně nemá smysl se
zabývat tím co vzniklo, když jsem omylem buildil 32b.

A důležité je, že stejné fajly C, H, DLL a LIB fungují při použití Cmake
a též fungují při použití v QT, jen s přidáním LIB do projektu a tam
fungují při všech metodách překladu, tedy cmake/VS, qmake/VS i mingw.
Tzn. všechny 4 fajly jsou v pořádku, jen není správně nastaven projekt
ve VS.

Teď teda co je za problém ve VS při při 64b, s funkcemi deklarovanými:
#define PXCAPI extern "C" __attribute__ ((visibility("default")))
PXCAPI int pxcInitialize(int argc = 0, char const* argv[] = NULL);

error:
Severity    Code    Description    Project    File    Line Suppression State
Error (active)    E0260    explicit type is missing ('int' assumed)
prjTest4    C:\Users\hudecekp\Documents\Visual Studio
2017\Projects\sdk-test\prjTest4\pxcapi.h    140
ukazující na začátek řádku, tedy před PXCAPI
a další error:
Severity    Code    Description    Project    File    Line Suppression State
Error (active)    E0065    expected a ';'    prjTest4
C:\Users\hudecekp\Documents\Visual Studio
2017\Projects\sdk-test\prjTest4\pxcapi.h    140
ukazující před int.

PH