Re: OT: DIY antigravitace se třemi tranzistory

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Neděle Únor 13 21:41:52 CET 2022

Dohady kam se poděla hmotnost jsem fakt nečet. Nesprávná autorova
doměnka principu ovšem nevylučuje funkčnost zařízení a třeba i budoucí
potvrzení původně nesprávné myšlenky. Newtona propulsní motory
nepopírají, energii k pohybu spotřebovávají (z baterek, reaktoru...).
Podle těch materiálů na IAEA se na podobných věcech ale docela
intenzivně pracuje i ve vyšších kruzích.

Jako zajímavost na neděli mi to přišlo docela dobrý.

To s tím zrušením Newtona ve výuce je pravda - a nejen Newtona (i Ohma),
je zakázáno srovnávání lidí, i hvězd a planet. Žádné rozdíly se
nepřipouští. Viz
https://kob-forum.eu/2021/04/18/tak-nam-zabili-newtona/
https://revize.edu.cz/files/npi-podrobne-vysvetleni-redukci-ocekavanych-vystupu-rvp-zv-03-03-2021.pdf