Re: OT: DIY antigravitace se třemi tranzistory

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Neděle Únor 13 20:04:42 CET 2022

Zdravim,

s tim skolstvim to je tak ... proste je to tak.
kdyz fyzikarka vykladala nejaky nesmysl, kluk (7. trida) ji jednou opravil.
uznala svuj omyl, dala mu jednicku.
side effect: odtehdy uz nereaguje na deti, co se hlasi, kdyz se na nic nepta.

druhy syn (5. trida) se uci co je to delka kruznice. schvili jsem na to koukal jak puk.
pak z kontextu jsem pochopil: obvod.
trojuhelnk, ctverec, obdelnik - to je obvod.
jenom u kruznice je to delka.

dalsi vec: nemaji ucebnice, nepisou si poznamky na hodinach.
misto toho dostavaji jakesi kratke vytisknute 'poznamky' (papirky), ktere si maji lepit do sesitu.
ale to je opravdu, ale opravdu hodne malo ... z toho se ucit nijak neda.

a pak by lidi nemeli verit v placatost zeme

:)

  Sam