Re: OT: Mazání převodovky elektromotoru

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Únor 13 19:18:42 CET 2022

Hmmm jiste bajny "zlaty retez"... u lesticu co objedou komin a pak
masinu 4h piglujou je to bezny jev.

Nicmene zlaty retez dotycnemu vydrzi do prvniho deste na vicedenni
dovolene a dalsi den dopoledne vsichni poslouchaji skripeni jeho retezu
nez si dotycny od nekoho pujci sprej na retez a potupne jej pokyda
vrstvou maziva, ktere se vecer zmeni na sedive a dalsi den na cerne a
pravidelne kazde rano pridava dalsi vrstvu.

Ja se o tom fakt nechci dohadovat...jezdim a jezdil jsem cela leta na
motodovolene a vim moc dobre jak to funguje bez ohledu na to co za
hypertechnologii pouzil vyrobce retezu.

V devadesatych letech kolega psal a ja fotil podobne clanky pro casopis
Motoraj a na rozdil od toho co jste nalinkoval to odpovidalo prozite
realite - 500km je priblizne denni najezd - znal jsem kluky co najeli
tech 1500km (doporucovanych v clanku pro kompletni myti retezu) za den.
Maziva a mazani retezu na motorce a na kole bych vubec nesrovnaval,
protoze obezne rychlosti jsou trochu jinde.

Nastesti to nemusim resit protoze az na dva vyjimecne roky jsem vyhradne
  vyznavacem kardanu.

Nicmene nejak nechapu proc to resime u prevodovky zavrene pod
deklem...grafitova vazelina je vysoce vhodna na pomalobezne a vysoce
zatizena ulozeni a ozubene prevody, kde jsou vysoke tlaky.

RV