Re: OT: Mazání převodovky elektromotoru

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Únor 13 13:49:06 CET 2022

Tak to slysim prvne...a jezdim na motorkach od 17 let.

Moderni retezy pouzivaji ruzne systemy O a X-krouzku a primarni je tam
tu vazelinu hlavne dostat pokud to vubec lze. Nasledne by se mel retez
utrit od zbytku maziva, aby na nem neulpival prach pusobici jako brusivo.

Oproti tomu druha cesta jsou kapkove automaticke primazy...napr.
Scottoiler, kde se na retezu z principu udela drive nebo pozdeji proste
brajgl...

RV