OT: OrangePi One FB marketplace

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Únor 11 20:48:40 CET 2022

Strýček Google jako vždy poradí:
https://disk.yandex.ru/d/-2H0oS_NFFzOHQ

Prásknul jsem to na kartu, zastrčil (taky jsem si dnes zásilku s jedním tím oranžákem vyzvedl) a jede to. Akorát já jsem totální televizní nýmand, takže vůbec netuším co s tím.
Moje idea byla, že u televize budu mít krabičku, která zprostředkuje to, co občas použiju na počítači, tedy YouTube a sem tam třeba přehrání nějakého programu z archivu televize, ale když jsem zkusil tam dostat nějaký plugin na YouTube, zjistil jsem, že jeho konfigurace je tak složitá, že mě to zcela odradilo (instalace a registrace nějakých API keys, kódů zařízení atd. - videotutoriál asi na 1/4 hodiny).

Takže resumé, funguje to, ale pro mě je to asi na nic 😊

Jakub Šerých