OT: OrangePi One FB marketplace

iko iko.ikoon na gmail.com
Pátek Únor 11 16:13:08 CET 2022

Do Orange Pi One s 512MiB som dostal LibreElec, ale musel som si ho
skompilovat. Jedina vec co mi tam vadi a nevyriesil som ju je, ze ked sa
zapina OPi a telka nie je nastavena na HDMI vstup, tak po prepnuti na
HDMI je cierno a musim LE restartnut alebo celu telku (OPi je napajana z
USB TV).

LibreElec na moju smolu prestal podporovat OPi s menej ako giga RAM :(

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.