Měření proudu do/z aku

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Únor 10 22:32:22 CET 2022

Mne tam nejako prevysuje R3 (netvrdim, ze som zapojenie pochopil uplne).

Pre vlastnu nabijacku, som pouzil meranie prudu katalogovym rozdielovym
zapojenim OZ, vid priloha. Dolezite je mat parovane tie dvojice odporov,
potom na hodnote napatia nezalezi. Samozrejme, nemam porebu nastavenia
(presnosti) po 10mV, teda som pouzil prvy lacny OZ zo zasob.

miro