Re: OT: Dovoz benzínu z PL

Jindroush jindroush na seznam.cz
Čtvrtek Únor 10 15:57:35 CET 2022

Ja si to myslel, vloudily se vam tam "drobne nepresnosti" a "nebudete mi
to hledat". :-)
Takze dane nejsou sjednocene. Cla podle meho taky nejsou sjednocena.
Kazdy stat si to dela podle sebe v ramci nejakych mezi.

To jsou zase diskuse tady. Prehled vsech argumentacnich klamu a faulu v
jednom miste ;)
J.