[OT] pres arp neni videt vsechna zarizeni pripojene do LAN

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Únor 10 01:55:47 CET 2022

Aha pardon, cez router ich vidite.

arp na vasom PC ich nema dovod vidiet, ak spolu nekomunikuju.

"Vykonal som experiment". mam sice Win, ale skusil som arp -a, videl len
router.

Nasledne som pouzil jednoduchy SW "ipscan" v rozsahu IP adries mojej
LAN, nasiel vsetko pripojene.

Zopakoval som arp -a, uz mi zobrazil tiez vsetko.

miro