Re: OT: Dovoz benzínu z PL

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Středa Únor 9 21:22:27 CET 2022

> Protoze je to omezeni moji svobody. Koupit si palivo muzu, odvest z nej
> dan muzu, ale prevazet ho nemuzu. Ono to totiz plati i vnitrostatne.

To jsem v mém předchozím příspěvku opomněl.

Znám střelce, který do malého osobáku naloží všechny kanystry, co jich v
garáži najde, nakoupí 100 l benzínu v okresním městě, přiloží k tomu 30
l chlorňanu a jede 25 km k domovu.

Připouštím, že kdyby boural, bylo by to docela veselé.

Na jeho omluvu: dotyčný netušil, že i na počet kanystrů je předpis.
Ale znáte to: Neznalost zákona ...

<politika>
A kde se to vzalo? Stačí si v posledních týdnech otevřít jakékoliv
noviny. Šibenice pro jiné jsou lidské právo ...
</politika>

Standa