Re: OT: Dovoz benzínu z PL

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Únor 9 21:20:43 CET 2022

On 09.02.2022 21:11, Petr Simek wrote:

> Protoze je to omezeni moji svobody. Koupit si palivo muzu, odvest z nej
> dan muzu, ale prevazet ho nemuzu. Ono to totiz plati i vnitrostatne.

To je celkem jedno, jestli je to tenhle predpis nebo asi tak XXX jinych.
Kazde z nejakych pravidel nas nejak omezuje. Ale dovozovat z toho rovnou
nesvobodu, je to, co mi unika. Mate porad svobodu si na to poridit firmu
(za splneni dalsich bambilionu podminek).

(Ledažeby https://cs.wikipedia.org/wiki/Argument_%C5%A1ikmou_plochou)

--

Jindroush <jindroush na seznam.cz>