[OT] pres arp neni videt vsechna zarizeni pripojene do LAN

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Středa Únor 9 20:49:07 CET 2022

Zdravim,
no to jim ted zabavit nemuzu - to bybyl ohen na strese! :-D

ale z jineho soudku: jeste jsem si ted pohraval s nmap parametry a zjistil jsem zajimavou vec.
kdyz jsem se dotazoval na otisk OS, tak mi najednou na jednom zarizeni vyskocilo:

Running (JUST GUESSING): AVtech embedded (87%), Microsoft Windows XP (87%), FreeBSD 6.X|10.X (86%)
WTF?
koukam, ktery stroj to je: to byl odkoupeny starsi vyvojarsky stroj, kde predtim opravdu bezely XP.
akorat jeden zajimavy detail: jednak byl uplne preinstalovany na linuxy, ale hlavne jsem menil klasicky maly HDD, za vetsi SSD.
takze tento udaj musi byt zadratovan nekde jinde.

clovek ze dozvi veci ... i kdyz uplne jinou informaci, nez puvodne hledal.

:)

  Sam