Re: OT: Dovoz benzínu z PL

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Únor 9 19:10:23 CET 2022

ackoliv jsme vsichni EU tajtrdlici, mame ten sengen, tak ani chlast ve
vetsi mire nez povolene, nelze prevazet mezi zememi EU.  a stejne i s
phm. clovek by neveril :-(.
me dokonce zastavili celnici u hradce kralove na dalnici na prahu, kdyz
jsem jel osoupanym autem s rodinou z krkonos. dojeli si pro me 5km od
najezdu. normalne prohlidka kolik jako vezu chlastu a cigar .. prej .
za moje dane delaj takto uzitecnou praci :-( .
to je relaita.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65