[OT] pres arp neni videt vsechna zarizeni pripojene do LAN

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Středa Únor 9 19:01:54 CET 2022

Zdravim,

s timto bych se spokojil v pripade, ze by nebyly videt ZADNE mobily.
ale moje (soukromy i firemni) videt jsou.
a i kdyby hralo roli, ze ho obcas pripojim USB kablikem, tak ten firemni do soukromeho notasu pripojen nebyl nikdy.
jedine do firemniho notasu, ale ten je na uplne jine podsiti.
takto to proste nechapu.
a nechapu ani to, ze predtim sjem ty mobily vidaval.
ok, cca dva roky nazad, fyzicky jine, protoze je kluci rozflakali, ale jsem je pekne dokazal vylistovat, ze jsou pripojene.
(modus operandy se u nas nezmenil)

jako neni to zivotne duezity problem, jenom mi to nejde do hlavy.
:)

  Sam