[OT] pres arp neni videt vsechna zarizeni pripojene do LAN

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Středa Únor 9 18:46:46 CET 2022

Zdravim,

ne, normalne komunikace mezi mym notasem a jejich mobilama neni.
ted jsem zkousel ping - ten taky hlasi, ze zarizeni neni dostupne.

i kdyby arp ne, ale jsem predpokladal, ze nmap by mohl zjistit existenci daneho zarizeni.
(zkousel jsem to najit i pres zname porty)

  Sam