[OT] pres arp neni videt vsechna zarizeni pripojene do LAN

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Únor 9 18:24:07 CET 2022

A nejdou náhodou pouze přes IPv6?
Jakub Šerých

Odesláno z mého někdy až příliš chytrého mobilu

-------- Původní zpráva --------
Od: "sam.hw" <sam.list.hw na gmx.com>
Datum: st 9. úno 2022 18:21
Komu: hw-list na list.hw.cz
Předmět: [OT] pres arp neni videt vsechna zarizeni pripojene do LAN
Zdravim,

doma bezim na linux mint.
pred par lety jsem si udelal nekolik skriptiku, ktere  mi davaly prehled o vsem, co mam doma pripojene do LAN.
dnes jsem se k nim chtel vratit a poupravit dle novych pozadavku ... a ejhle: 'je to rozbity'.

proste nektera zarizeni (hlavne mobily) nejsem schpopen identifikovat, ze jsou pripojena.
ze jsou, to vim z toho, ze kluk pari hry, zena si vyhledava cosi na netu, pres router je vidim.
ale z cli ani tuk.
zkousel jsem pres arp, apr-scan, nmap (nmap -sL 10.0.0.0/2, ruzne variace prepinacu, spoustene pres sudo, i bez) ...
vsechno dava stejne vysledky: bez mobilu.

uz mi dochazi fantazie.
kdyz jsem si s tim pred lety hral, neschovalo se nic.

co muze schovavat zarizeni?
sitarine jsem se venoval jenom tak povrchne, takze je mozne ze neco delam blbe.
jen mi vrta hlavou, jakto, ze predtim to ukazovalo a ted ne.

diky za jakekoliv nakopnuti.
:)