PCB na resin tiskarne

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Únor 9 17:31:32 CET 2022

Myslím, že ten odkaz, co jsem tady posílal, že to je přímo výrobce toho
převodníku HDMI/MIPI.
Problém u něho je, že je asi špatně jazykově vybaven. Odpovídá čínsky,
takže to musí překládat ten chat na Aliexpressu, A ty odpovědi vycházejí
velmi nepochopitelně, takže to chce víc kol dotaz/odpověď.
Stejně tak má svůj web jenom v sypaném čaji, není tam možnost přepnut na
anglickou verzi.
Nicméně technicky si myslím, že je snad OK.

Pokud ale máte někdo lepší tip na desku, která dokáže přes HDMI sypat
data na některý z běžně dostupných mono LCD displejů pro SLA tiskárny,
tak se prosím podělte.
Popravdě řečeno jsem i doufal, že má někdo nějaké praktické zkušenosti a
dá nějaké tipy. Zatím si tady bohužel připadám jako sám voják v poli.
Kolem řas v akváriu se na kdysi technické konferenci rozjede mnohem
bouřlivější debata než kolem osvitu tišťáků.

PL