Re: Telefonní nostalgie

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Únor 7 21:50:32 CET 2022

Můj první telefon GSM byl Hagenuk 2000 koupeno u Conráda za 30DM se vším
příslušenstvím.
V takzvaném Fundgrube, snad to píšu dobře. Ale kdo mne zná tak ví.
Normální cena byla 599DM.
Nemělo to sice v roce 1994 SMS ale mělo to v sobě hru Tetris a telefonní
záznamník.
Když jsem byl v Brně na Invexu a zazvonil mi, tak se kolem mne zastavil
svět.
To byla fakt síla asi jako zvonili tramvaje.
A na provoz mobilů jsem si tu musel ještě trochu počkat.
Jo a ta recenze co je na netu, tu bych napsal desetkrát lépe.
Hezký den,
Jindra Polívka.